‘Na jaren kappers hoppen, heb ik nu eindelijk een vaste plek gevonden waar ik mij thuis voel’.

Cathelijne (26) is al een tijdje niet naar de kapper geweest: “Ik neem niet graag de tijd om naar de kapper te gaan, heb geen vaste kapper en weet vaak ook niet wat ik met mijn haar wil dus stel een afspraak makkelijk uit.” Via via komt Cathelijne terecht bij Hairnation en maakt haar eerste afspraak om haar haar te laten verven en knippen: “Toen ik aan kwam rijden, kon ik mijn auto gratis voor de deur parkeren, daar werd ik al meteen enthousiast van”, lacht Cathelijne.

Persoonlijke advies

“Bij binnenkomst voelt het aan als een warm bad. Het was knus en kreeg meteen 1-op-1 aandacht van Romy.” Cathelijne heeft een voorbeeld meegenomen van wat ze graag zou willen met haar kapsel: “Romy zag het voorbeeld en ze wist direct hoe ze de kleur ging opbouwen én nog belangrijker, ze zag dat het realistisch was voor mijn haar.”

Ze gaan voor een balayage met een toner waarbij Romy adviseert hoe Cathelijne het beste kan omgaan met het kleurbehoud en de verzorging van het haar: “Romy stelde de juiste vragen, over hoe ik mijn haar doorgaans draag, hoe vaak ik het was, föhn, stijl etc. en geeft dus écht persoonlijk advies hoe ik mijn nieuwe hairstyle goed kan onderhouden.”

“Na jaren kappers hoppen, heb ik nu eindelijk een vaste plek gevonden waar ik mij thuis voel. Ik ben ontzettend blij met het resultaat, blij met Romy en dat ook nog voor een fijne prijs. Ik ben helemaal happy!”