page-header

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Heb je een klacht over Hairnation Haarwerken?

Ben je ontevreden of het heb je een klacht over jouw haarwerk, laat het ons weten. We proberen dan samen tot een oplossing te komen. Mocht het zo zijn dat wij er samen niet uitkomen, leg dan je klacht voor aan de HSBN. Informatie over de klachtenprocedure vind je hier.

Heb je een klacht over Hairnation Salon en Shop?

Wij vinden het belangrijk dat je met een goed gevoel onze salon en webshop verlaat. Mocht er iets niet naar wens zijn of heb je een klacht over onze diensten of producten? Laat het ons weten. We proberen dan samen tot een oplossing komen.

background
Interesse in onze haarwerken?
Bel of mail ons
× Kunnen wij jou helpen?