page-header

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Hairnation doet er alles aan u tevreden te stellen. Mocht u onverhoopt toch ontevreden zijn en/of een klacht hebben en wij komen onderling niet tot overeenstemming dan u kunt dit kenbaar maken middels het formulier die u hier kunt downloaden: klachtenformulier. Deze zal worden voorgelegd aan de onafhankelijke geschillen commissie ECKG (Lombokstraat 20, 2022 BJ Haarlem of klachtenbehandeling@eckg-jd.nl).

background
Interesse in onze haarwerken?
Bel of mail ons